Dostava

 

Dostavo naročenega blaga opravljajo naši pogodbeni partnerji. Pošiljamo tudi na Hrvaško - izdelke v skupni teži do največ 50 kg!

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS in Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Strošek dostave je razviden v postopku naročanja. Preverite dejanske stroške obdelave in dostave pred odločitvijo o nakupu! Celotni stroški so razvidni iz obračuna pred oddajo vašega naročila.

 

- Pošta Slovenije po veljavnem ceniku Pošte Slovenije, ki je dosegljiv na spletnem naslovu: http://www.posta.si/downloadfile.aspx?fileid=14235

 

Strošek dostave je razviden tudi v postopku naročanja. Preverite dejanske stroške obdelave in dostave pred odločitvijo o nakupu! Celotni stroški so razvidni iz obračuna pred oddajo vašega naročila.

 

Pri plačilu po povzetju pošta zaračuna provizijo 1% od vrednosti odkupnine - ta strošek ni zajet v ceno dostave in jo plača kupec Pošti Slovenije ob prevzemu pošiljke. V izogib plačevanja provizije Pošti priporočamo plačilo po predračunu.

 

- Dostava z dostavno službo GLS!



Kot dopolnitev k ponudbi ponujamo tudi možnost dostave z dostavno službo GLS. Prednost je ugodnejša dostava. Več info o ponudbi GLS dostave so razvidni na naslovu: http://www.gls-slovenia.com/. Stroški dostave so razvidni iz obračuna pred oddajo vašega naročila.

Pri plačilu po povzetju GLS zaračuna provizijo v znesku 1 € - ta strošek ni zajet v ceno dostave in jo kupec plača prevozniku GLS ob prevzemu pošiljke.

Stranka lahko po svoji izbiri odkupnino kurirju GLS poravna tudi s plačilnimi karticami preko POS terminala, ki ga ima kurir pri sebi. Pri poravnavi odkupnine s POS terminalom se stranki dodatno zaračuna še provizija v vrednosti 1,43%, ki jo GLS Slovenija zaračuna v imenu banke ponudnice storitve plačevanja preko POS terminala.

V izogib plačevanja provizije GLS priporočamo plačilo po predračunu.

GLS dostavlja samo med delavnikom med pon-pet v dopoldanskih urah. V primeru, da naslovnika v času dostave ni doma, GLS pusti obvestilo s kontaktno številko na katero lahko pokličete in se dogovorite za ponovni termin dostave.

Rok dobave z GLS je 3 dni med delavnikom: GLS prevzame paket naslednji dan po oddanem naročilu in dostavi na naslov prejemnika v 48 urah med delavnikom. V kolikor je naročilo oddano na četrtek, je dostava na ponedeljek oz. torek.

 

DOBAVNI ROK


Rok dobave je do 3 dni po spodaj navedenih pogojih:

- priprave za dostavo oziroma izdajo vašega naročila s plačilom po povzetju stečejo takoj, ko prejmete elektronsko obvestilo, da je vaše naročilo v izvedbi.

- pri izbiri možnosti plačila po predračunu bodo aktivnosti za izvedbo naročila stekle po prilivu sredstev na naš transakcijski račun. V ta namen bomo med 16-22 uro preverjali prilive na transakcijski račun podjetja. Dobavni rok prične teči prvi delovni dan ob 9. uri po prejemu potrdila o plačilu.

 

Lahko se zgodi, da je izdelek, ki ste ga naročili, pravkar pošel in ga ni več na zalogi. V tem primeru vas bomo o predvidenem novem roku dobave obvestili preko elektronske pošte.

Rok dobave v ostale države izven Slovenije je 3-10 dni!

 

DOSTAVA NA  IZBRANI NASLOV - SKLENITEV POGODBE NA DALJAVO


Dostavljamo vse dneve razen ob nedeljah in praznikih. Ob sobotah dostavljamo v ožjem okolišu pošt strankam, ki tudi sicer dobivajo pošto ob sobotah. Ožji okoliš pomeni ulico oziroma kraj, ki ima isti naziv kot pošta. Poseben seznam ne obstaja, zato kupce prosimo, da to preverite na vaši pošti.

 

Vaše naročilo bomo dostavili na vhod na izbranem naslovu. Dostava na izbrano mesto v vašem stanovanju, hiši ali pisarni in namestitev izdelka niso vključeni v ceno. Ne pozabite, da morate biti ustrezno pripravljeni za prenos večjih in težjih izdelkov (pralni stroji, hladilne skrinje, ...) v višja nadstropja stanovanjskih zgradb in zagotoviti pomoč. Če želite pošiljko sprejeti na svojem službenem naslovu, jo bo ne glede na to, da gre za vaše osebno naročilo, Pošta Slovenije izročila osebi, ki je pooblaščena za sprejem pošte v podjetju. Priporočamo, da se s pooblaščeno osebo za prevzem poštnih pošiljk v vašem podjetju o tem predhodno dogovorite in tudi uredite vse potrebno glede plačila. V primeru težav se obrnite na najbližjo enoto Pošte Slovenije in se dogovorite za dostavo. Naročeno blago, ki ga bomo dostavili iz različnih skladišč, boste prejeli v več paketih.

 

OSEBNI NAKUP NA NAŠEM NASLOVU


Izjemoma ponujamo tudi možnost osebnega prevzema za določene artikle na našem naslovu, vendar vas pri tem prosimo, da nas predhodno pokličete, da se dogovorimo o možnosti in terminu prevzema. Oddajte prednaročilo preko spleta in opravite nakup po ugodnih spletnih cenah v spletni trgovini. Vkolikor izdelka ne boste kupili v roku treh delovnih dni po prejemu obvestila, da je izdelek pripravljen za izdajo, bomo prednaročilo stornirali.

 

Prosimo, upoštevajte, da moramo izdelke z oznako Na zalogi (na voljo) najprej preveriti zalogo pri dobavitelju in pripeljati oziroma organizirati dostavo na naš naslov. Takoj, ko bodo na voljo, vas bomo o tem obvestili z elektronsko pošto.

 

Moja trgovinica

je na naslovu:

Partizanska c. 7

1431 Dol pri Hrastniku.

 

Še enkrat prosimo, da nas v primeru osebnega prevzema predhodno obvestite na
telefon 041 810 778 , da se dogovorimo za možnostih in terminu prevzema.

 

Podjetje Moja trgovinica, Boštjan Dečman s. p., bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.

 

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

 

ODVOZ STARE ELEKTRIČNE IN ELEKTRONSKE OPREME

Ob nakupu novega električnega izdelka lahko starega v eno izmed zbiralnic odpelje tudi naša dostavna služba. Možen je samo odvoz aparatov istega tipa, kot so novi - npr. pri nakupu hladilnika ne moremo poskrbeti za odvoz pralnega stroja. Odvoz je plačljiva storitev (20 EUR), ki vam jo zaračunamo posebej in vas o tem obvestimo s popravljenim predračunom, ki vam ga pošljemo na vaš elektronski naslov.

Vkolikor želite, da za vas opravimo to storitev, prosimo, da nas v naročilu opozorite na možnost odvoza odpadne električne in elektronske opreme. Po pisno izraženi želji za odvoz rabljenih aparatov vam pošljemo dopolnjen predračun z navedenim stroškom 20€ odvoza rabljenih apratov.

V primeru, da se z navedenimi stroški dostave in odvozom na dopolnjenem predračunu ne strinjate, lahko še vedno odstopite od pogodbe.

 

DODATNA VPRAŠANJA IN INFORMACIJE

Če na tej strani niste našli ustreznega pojasnila, nam prosim to sporočite na elektronski naslov info@mojatrgovinica.si ali pokličite na gsm: 041 810 778 - Boštjan Dečman.

 

Boštjan Dečman 

Tel.: +386 (0)41 810 778

Moja trgovinica, Boštjan Dečman s. p.

Partizanska cesta 7,

SI-1431 Dol pri Hrastniku

www.mojatrgovinica.si